DOSTAVA KURIRSKOM SLUŽBOM GLS

Poštovani kupci, vaše narudžbe šaljemo kurirskom službom GLS, na području cijele Hrvatske.

  • Sve narudžbe izvršene prije 12:00 sati radnim danom isti dan se šalju ukoliko je izabran način plaćanja pouzećem.
  • Ukoliko je izabran način plaćanja općom uplatnicom/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo na dan pristignuća novca na naš žiro račun (ukoliko je prije 12:00 sati, onda šaljemo taj isti dan).
  • Sve narudžbe izvršene poslije 12:00 sati šaljemo odmah slijedeći radni dan. Ukoliko je narudžba izvršena primjerice u subotu, šaljemo je odmah slijedeći radni dan što bi bio ponedjeljak.
ONLINE PRAĆENJE PAKETA/NARUDŽBA

Obavijest o slanju paketa i informacija o vremenu dostave stiže vam u obliku SMS-a na broj mobitela kojeg upišete prilikom izvršenja narudžbe.
Sve informacije o narudžbi možete također dobiti i na telefonskom broju korisničke službe GLS-a: 01/2042-672.

BESPLATNA DOSTAVA ZA CIJELU HRVATSKU

Besplatna dostava vrijedi za cijelu Hrvatsku, uključujući i otoke, ukoliko ukupan iznos proizvoda u košarici iznosi 399,00 kuna (slovima: tristo devedeset devet kuna) ili manje.
Ukoliko je ukupan iznos proizvoda u košarici veći od 399,00 kuna, u tom slučaju naplaćuje se jedinstveni trošak dostave od 28,00 kuna koji vrijedi za cijelu Hrvatsku, uključujući i otoke.

Rok dostave

Jednom poslana narudžba stiže na vašu adresu u roku od 24 sata ukoliko se radi o mjestu na kopnu i ukoliko je slijedeći dan radni dan (subota i nedjelja nisu radni dani) dok za mjesta na otocima dostava se vrši po rasporedu kojeg je moguće pogledati na stranici GLS-a ovdje. Potvrda o poslanoj narudžbi stiže na vašu e-mail adresu na dan kada je poslana te vam ujedno na dan dostave stiže i obavijest u obliku SMS-a na mobitel.
Dostava na isti dan kada je narudžba izvršena nije nikako moguća. Mi šaljemo isti dan ukoliko je narudžba izvršena prije 12:00 sati (radnim danom), odnosno šaljemo slijedeći radni dan ukoliko je narudžba izvršena poslije 12:00 sati.
Ukoliko narudžba ne stigne na vašu adresu u roku od 48 sati od dana slanja, obavezno nas kontaktirajte.

OSIGURANE POŠILJKE

Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane kurirske službe GLS. Vi kao primatelj/kupac nemate nikakvog razloga za brigu u vezi manipulacije pošiljkom prilikom transporta jer se u slučaju oštećenja proizvoda odmah šalje zamjenski (potpuno novi) artikl ili se vrši povrat uplaćenih sredstava, ovisno o dogovoru i situaciji.
Nakon preuzimanja primatelj/kupac je dužan provjeriti stanje proizvoda unutar pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod korisničkoj službi GLS-a na broj telefona 01/2042-672, ili mailom na cs@gls-croatia.com.

IMA LI DODATNIH TROŠKOVA?

Neovisno o tome da li narudžbu plaćate pouzećem kada vam dostavljač uruči paket, ili po ponudi, u trenutku kada vama dostavljač uruči paket, vi kao kupac ne plaćate nikakve dodatne troškove osim onih već spomenutih na našoj stranici prilikom izrade narudžbe.
Dakle, ako plaćate pouzećem i cijena narudžbe je primjerice 400,00 kuna, vi ćete platiti točno 400,00 kuna dostavljaču GLS-a. Isto vrijedi i za plaćanje po ponudi, u trenutku kada vam dostavljač uruči narudžbu nećete platiti apsolutno ništa, s obzirom da ste narudžbu prethodno već platili u cijelosti na naš račun.

POTVRDA O POSLANOJ NARUDŽBI

Preporučujemo da prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu obavezno upišete i vašu e-mail adresu  i broj mobitela.
Nakon uspješno izvršene narudžbe naš sustav automatski šalje potvrdu na vašu e-mail adresu koju ste upisali prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu.

DOSTAVA SUBOTOM

Kurirska služba GLS ne nudi, za niti jedno mjesto u Hrvatskoj, uslugu dostave subotom.

UVJETI, PAKIRANJE

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Nakon preuzimanja pošiljke primatelj/kupac je dužan provjeriti stanje proizvoda unutar pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod korisničkoj službi GLS-a na broj telefona 01/2042-672, ili mailom na cs@gls-croatia.com. INFO MARK d.o.o. odriče se svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave, no s obzirom da je svaka pošiljka koju šaljemo u potpunosti osigurana od strane kurirske službe GLS, vi kao primatelj/kupac nemate nikakvog razloga za brigu u vezi manipulacije pošiljkom prilikom transporta jer se u slučaju oštećenja proizvoda odmah šalje zamjenski (potpuno novi) artikl ili se vrši povrat uplaćenih sredstava, ovisno o dogovoru i situaciji.
Ako kupac ne primi robu ili obavijest o dospijeću pošiljke u očekivanom vremenu nakon što je poslana, kupac ima pravo o tome nas obavijestiti kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, INFO MARK d.o.o. ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Obvezujemo se poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimimo potvrdu kojom je vidljiva uplata za narudžbu. Nakon zaprimanja te potvrde mi se obvezujemo poslati pošiljku u roku do 2 (dva) radna dana (osim ako nije drukčije navedeno u opisu proizvoda).
U slučaju da naručenog artikla nema na skladištu, kontaktirati ćemo kupca u najkraćem mogućem roku, te mu ponuditi opciju čekanja dolaska artikla, zamjenu za sličan artikl ili povrat novca u punom iznosu.
Nakon što dostavljač zaprimi pošiljku od nas, mi više nismo odgovorni za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.