DOSTAVA KURIRSKOM SLUŽBOM

Poštovani kupci, vaše narudžbe šaljemo GLS kurirskom službom  na područje cijele Hrvatske.

  • Sve narudžbe izvršene prije 13:00 sati radnim danom isti dan se šalju ukoliko je izabran način plaćanja pouzećem.
  • Ukoliko je izabran način plaćanja općom uplatnicom/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo na dan pristignuća novca na naš žiro račun (ukoliko je prije 13:00 sati, onda šaljemo taj isti dan).
  • Sve narudžbe izvršene poslije 13:00 sati šaljemo odmah slijedeći radni dan. Ukoliko je narudžba izvršena primjerice u subotu, šaljemo je odmah slijedeći radni dan što bi bio ponedjeljak ili, ako naručite u četvrtak iza 13h, mi šaljemo u petak, a pošiljka stiže idući radni dan, tj. u ponedjeljak

O CIJENAMA DOSTAVE

besplatna-dostava.infomark

Besplatna dostava vrijedi za cijelu Hrvatsku, uključujući i otoke, ukoliko ukupan iznos proizvoda u košarici iznosi više od 399,00 kuna (slovima: tristo devedeset devet kuna) te se naplaćuje samo naknada usluga od strane kurira (pouzeće, slanje SMS-a kupcima te troškovi goriva) u iznosu od 7,00 kn.
Ukoliko je ukupan iznos proizvoda u košarici manji od 400,00 kuna, u tom slučaju naplaćuje se jedinstveni trošak dostave od 28,00 kuna koji vrijedi za cijelu Hrvatsku, uključujući i otoke, uvećan za gore navedeni trošak pouzeća u iznosu 7,00 kn.

Jedinstvena naknada od 7,00 kn biti će naplaćena za sve narudžbe. To je naknada dostavne službe za troškove pouzeća te ostalih usluga od strane dostavne službe (slanje SMS-a ili email-a klijentima).

ROK DOSTAVE

Jednom poslana narudžba stiže na vašu adresu u roku od 24 – 48 radnih sati , dakle jedan do dva radna dana ukoliko se radi o mjestu na kopnu i ukoliko je slijedeći dan radni dan (subota i nedjelja nisu radni dani) dok za mjesta na otocima dostava se vrši po rasporedu kurirske službe. Potvrda o poslanoj narudžbi stiže na vašu e-mail adresu na dan kada je poslana te vam ujedno na dan dostave stiže i obavijest u obliku SMS-a na mobitel.
Dostava na isti dan kada je narudžba izvršena nije nikako moguća. Mi šaljemo isti dan ukoliko je narudžba izvršena prije 13:00 sati (radnim danom), odnosno šaljemo slijedeći radni dan ukoliko je narudžba izvršena poslije 13:00 sati.
Ukoliko narudžba ne stigne na vašu adresu u roku od 48 radnih sati od dana slanja (dakle dva radna dana), obavezno nas kontaktirajte.

OSIGURANJE POŠILJKE

Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane kurirske službe. Nakon preuzimanja primatelj/kupac je dužan provjeriti stanje proizvoda unutar pošiljke, te u slučaju oštećenja ODMAH reklamirati proizvod kurirskoj korisničkoj službi te tvrtki INFO MARK d.o.o. pismenim putem.

Preporučujemo da prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu obavezno upišete i vašu e-mail adresu  i broj mobitela.
Nakon uspješno izvršene narudžbe naš sustav automatski šalje potvrdu na vašu e-mail adresu koju ste upisali prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu.

Kurirska služba GLS ne nudi uslugu isporuke subotom.

UVJETI, PAKIRANJE

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Nakon preuzimanja pošiljke primatelj/kupac je dužan provjeriti stanje proizvoda unutar pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod korisničkoj službi koja je paket dostavila . INFO MARK d.o.o. odriče se svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave, obzirom da nemamo nikakvog utjecaja na dostavnu službu niti dostavljača kao osobu. Osnovni preduvjet u slučaju oštećenja artikla koji treba biti ispunjen za uvažavanje reklamacije oštećenja robe je TEMPESTIVNO obavještavanje GLS dostavne službe o oštećenju (dakle odmah po primiću paketa, najbolje je otvoriti paket pred dostavljačem) i nakon toga nas , tvrtke INFO MARK d.o.o. jer naknadnim javljanjem o oštećenju artikla ne možemo nikako dokazati da se oštećenje desilo prilikom trasporta ili lošom manipulacijom kupca nakon primića robe.
Ako kupac ne primi robu ili obavijest o dospijeću pošiljke u očekivanom vremenu nakon što je poslana, kupac ima pravo o tome nas obavijestiti kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Dostavna služba isporučuje pakete svaki radni dan između 08.00-17.00, a točno vrijeme isporuke kupcu tvtrka INFO MARK d.o.o. ne može znati, obzirom da ne vrši dostavu, već to čine dostavne službe. Ako dostavljač ne nađe kupca na adresi, biti će pokušana isporuka u još dva navrata. U slučaju da se paket vrati prodavaču, naknadno slanje prema istoj adresi se naplačuje po redovnoj tarifi slanja paketa (28,00 kn)

Otkazivanje narudžbe nije moguće nakon što je ista poslana (te za nju je tvrtka INFO MARK d.o.o platila poštarinu unaprijed), a kupac dobije mail VAŠA NARUDŽBA JE SPREMNA ZA SLANJE. To znači da je paket otpremljen.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, INFO MARK d.o.o. ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku odbijenog paketa

U slučaju da kao način plaćanja odaberete “uplatom na račun”, obvezujemo se poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimimo potvrdu kojom je vidljiva uplata za narudžbu. Nakon zaprimanja te potvrde mi se obvezujemo poslati pošiljku u roku do 2 (dva) radna dana (osim ako nije drukčije navedeno u opisu proizvoda).
U slučaju da naručenog artikla nema na skladištu, kontaktirati ćemo kupca u najkraćem mogućem roku, te mu ponuditi opciju čekanja dolaska artikla, zamjenu za sličan artikl ili povrat novca u punom iznosu.
Nakon što dostavljač zaprimi pošiljku od nas, mi više nismo odgovorni za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.