Poštovani kupci, vaše narudžbe šaljemo GLS kurirskom službom  na područje cijele Hrvatske.

  • Sve izvršene narudžbe šalju se idući radni dan ukoliko je izabran način plaćanja pouzećem.
  • Jednom poslana narudžba je na dostavi u roku 24-72 radnih sati (1-3 radna dana od trenutka slanja)
  • Ukoliko je izabran način plaćanja općom uplatnicom/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo idući radni dan od pristignuća novca na naš žiro račun
  • Radni dani su od ponedjeljka do petka.

O CIJENAMA DOSTAVE

Besplatna dostava vrijedi za cijelu Hrvatsku, uključujući i otoke, ukoliko ukupan iznos proizvoda u košarici iznosi više od 999,00 kuna (slovima: devetsto devedeset i devet kuna) te se naplaćuje samo naknada usluga od strane kurira (pouzeće) u iznosu od 7,00 kn, ako je kao način plaćanja odabrano “Pouzećem”
Ukoliko je ukupan iznos proizvoda u košarici manji od 999,00 kuna, u tom slučaju naplaćuje se jedinstveni trošak dostave od 28,00 kuna koji vrijedi za cijelu Hrvatsku, uključujući i otoke, uvećan za gore navedeni trošak pouzeća u iznosu 7,00 kn (osim u slučaju kada je kao način plaćanja odabrano “Transakcijski” tj. u tom slučaju pouezeća odnosno troška od 7,00 kn nema).

Jedinstvena naknada od 7,00 kn biti će naplaćena za sve narudžbe sa načinom plaćanja “pouzećem” , dok transakcijske narudžbe (dakle one koje platite direktnom bankovnom transakcijom tj. uplatom sa vašeg na naš račun nemaju taj trošak od 7,00 kn jer je ta naknada trošak dostavne službe za troškove pouzeća.

ROK DOSTAVE

Jednom poslana narudžba stiže na vašu adresu u roku od 24 – 72 radnih sati , dakle jedan do tri radna od trenutka slanja ukoliko se radi o mjestu na kopnu (subota i nedjelja nisu radni dani) dok za mjesta na otocima dostava se vrši po rasporedu kurirske službe. Potvrda o poslanoj narudžbi stiže na vašu e-mail adresu na dan kada je poslana te vam ujedno na dan dostave stiže i obavijest u obliku SMS-a na mobitel. Narudžbu šaljemo isti ili idući radni dan od trenutka zaprimanja iste od strane kupca. Dostava na isti dan kada je narudžba izvršena nije nikako moguća.
Ukoliko narudžba ne stigne na vašu adresu u roku od 72 radna sata od trenutka slanja (3 radna dana od dana slanja) obavezno nas kontaktirajte kako bi smo provjerili sa dostavnom službom.

OSIGURANJE POŠILJKE

Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo kupcima u potpunosti su osigurane od strane kurirske službe. Nakon preuzimanja primatelj/kupac je dužan provjeriti stanje proizvoda unutar pošiljke te u slučaju oštećenja ODMAH reklamirati proizvod kurirskoj korisničkoj službi i dostavljaču te tvrtki INFO MARK d.o.o. emailom kako bi smo imali dokaz da je eventualno oštećenje nastalo u transportu, a ne korištenjem proizvoda od strane primatelja/kupca.

Nakon uspješno izvršene narudžbe naš sustav automatski šalje potvrdu na vašu e-mail adresu koju ste upisali prilikom ispunjavanja podataka za narudžbu. Ukoliko ga niste dobili, molimo provjerite SPAM folder.

Kurirska služba GLS ne nudi uslugu isporuke subotom.

UVJETI, PAKIRANJE

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Nakon preuzimanja pošiljke primatelj/kupac je dužan provjeriti stanje proizvoda unutar pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod korisničkoj službi koja je paket dostavila . INFO MARK d.o.o. odriče se svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave, obzirom da nemamo nikakvog utjecaja na dostavnu službu niti dostavljača kao osobu. Osnovni preduvjet u slučaju oštećenja artikla koji treba biti ispunjen za uvažavanje reklamacije oštećenja robe je TEMPESTIVNO obavještavanje GLS dostavne službe o oštećenju (dakle odmah po primiću paketa, najbolje je otvoriti paket pred dostavljačem) i nakon toga nas , tvrtke INFO MARK d.o.o. jer naknadnim javljanjem o oštećenju artikla ne možemo nikako dokazati da se oštećenje desilo prilikom trasporta ili lošom manipulacijom kupca nakon primića robe.
Ako kupac ne primi robu ili obavijest o dospijeću pošiljke u očekivanom vremenu navedenom iznad nakon što je poslana, kupac ima pravo o tome nas obavijestiti kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Dostavna služba isporučuje pakete svaki radni dan između 08.00-17.00, a točno vrijeme isporuke kupcu tvtrka INFO MARK d.o.o. ne može znati, obzirom da ne vrši dostavu, već to čine dostavne službe. Ako dostavljač ne nađe kupca na adresi, biti će pokušana isporuka u još dva navrata. U slučaju da se paket vrati prodavaču, naknadno slanje prema istoj adresi se naplačuje po redovnoj tarifi slanja paketa koju dostavna služba naplaćuje tvrtki INFO MARK d.o.o. (28,00 kn)

Otkazivanje narudžbe nije moguće nakon što je ista poslana (te za nju je tvrtka INFO MARK d.o.o platila poštarinu unaprijed), a kupac dobije mail VAŠA NARUDŽBA JE SPREMNA ZA SLANJE. To znači da je paket otpremljen.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, INFO MARK d.o.o. zadržava pravo tražiti od kupca (te će to i učiniti) naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku odbijenog paketa.


U slučaju da naručenog artikla nema na skladištu, kontaktirati ćemo kupca u najkraćem mogućem roku, te mu ponuditi opciju čekanja dolaska artikla, zamjenu za sličan artikal, storno narudžbe ili povrat novca u punom iznosu (ako je uplata već izvršena od strane kupca nakon odabira načina plaćanja artikla “Transakcijski”). U slučaju da je naručeni artikal rasprodan, a isti je nemoguće naručiti kod dobavljača jer je i kod njih rasprodan, narudžba će biti stornirana, a kupac o tome će biti obavješten na email koji je upisao prilikom narudžbe).
Nakon što dostavljač zaprimi pošiljku od nas, mi više nismo odgovorni za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe jer nemamo nikakvog utjecaja na dostavnu službu.

Za sve informacije u vezi dostave molimo kontaktrirati GLS dostavnu službu na tel: 01/2042-672